Szanowni mieszkańcy Chmielowa !
Rada Miejska w Nowej Dębie podczas sesji 30 października 2017 r. podjęła Uchwałę Nr XL/367/2017 w sprawie nadania nazw ulic na terenie sołectwa Chmielów, która będzie obowiązywać od 1 czerwca 2018 r.
Przedmiotowa uchwała przesłana została do: Urzędu Statystycznego oraz do wszystkich instytucji zajmujących się świadczeniem usług, w tym m.in. do: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Urzędu Skarbowego, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Komisariatu Policji.
Właściciele nieruchomości zabudowanych, położonych na terenie Chmielowa zostaną poinformowani pisemnie o zmianie numeru porządkowego budynku z jednoczesnym wskazaniem nazwy ulicy.
Zgodnie z pouczeniem zawartym w zawiadomieniu właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania w/w zawiadomienia.
W sprawie zakupu tabliczki z numerem porządkowym można kontaktować się z panem Janem Kotulskim – sołtysem, który posiada informacje o firmach produkujących tabliczki.
Po 1 czerwca 2018 r. mieszkaniec na swój wniosek, na podstawie otrzymanego zawiadomienia z Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba, dokonuje zmian własnych dokumentów np. prawa jazdy. Rada Powiatu Tarnobrzeskiego w dniu 9 maja 2018 r. podjęła uchwałę o zmniejszeniu o 50 % opłaty za wydanie prawa jazdy ze względu na zmianę adresu spowodowaną nadaniem nazw ulic w miejscowości Chmielów. Uchwała ta obowiązuje do 28 grudnia 2018 r.
Nie będzie obowiązku wymiany dowodu rejestracyjnego pojazdu, a na posiadanym dokumencie dokonany zostanie jedynie wpis dot. adresu zamieszkania.
Ponadto mieszkaniec składa zawiadomienia o zmianie danych w Urzędzie Skarbowym (ZAP-3), w zakładzie pracy, w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) lub Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (ZUS-ER-WZD-01), w zakładach dostarczających prąd (PGE – oświadczenie o zmianie danych klienta), gaz (oświadczenie o zmianie danych klienta -OKI.3.A lub kontakt telefoniczny osoby, która zawarła umowę - Biuro Obsługi Klienta tel. 012 687 46 05), telefon.
W tym celu zamieszczone zostały na stronie gminy (do pobrania) formularze i wnioski, które można wydrukować, wypełnić i przesłać do właściwego organu.
Aktualizacja adresu zamieszkania w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dotyczy wszystkich, którzy składają wnioski o płatność lub mają zarejestrowane siedziby stada. Konieczne jest bądź przesłanie wypełnionego formularza pocztą na adres Biuro Powiatowe ARiMR w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4 (W-1-04), bądź osobiste zgłoszenie w pokoju 108 a (Punkt Obsługi Klienta).
Na wniosek mieszkańca może zostać wydane zaświadczenie o zameldowaniu na nowy adres, zgodnie z ustawą o ewidencji ludności (Urząd MiG, I piętro, pok. 108).
SG/EG