KARTA USŁUGI NR GKS/UP - 06
|
|
WYDANIE ZEZWOLENIA NA ZLOKALIZOWANIE ZJAZDU INDYWIDULANEGO Z DROGI GMINNEJ |
|
Podstawa prawna
|
· ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 460),
· rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.)
|
Komórka odpowiedzialna
|
Referat Spraw Komunalnych i Społecznych
|
Osoba właściwa
do załatwienia sprawy |
Alicja Rydzik - inspektor ds. utrzymania urządzeń komunalnych
II piętro, pok. nr 203, tel. 8462671 w. 203 |
Sposób załatwienia sprawy
|
Wydanie decyzji.
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek, który powinien zawierać: imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o wydanie zezwolenia na zlokalizowanie zjazdu indywidualnego w pasie drogowym; nr drogi gminnej.
Do wniosku, o którym mowa wyżej należy załączyć: · kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości,
· kopię mapy zasadniczej dla danego terenu,
· projekt zagospodarowania działki z określeniem miejsca włączenia do drogi,
· kopię decyzji o warunkach zabudowy.
|
Opłaty
|
· zezwolenie zwolnione od opłaty skarbowej w sprawach związnych z budownictwem mieszkaniowym
|
Czas załatwienia sprawy
|
Do 30 dni od złożenia wniosku.
|
Tryb odwoławczy
|
W terminie 14 dni od daty otrzymania zezwolenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba
|
Inne informacje
|
|
Formularze do pobrania
|
|
Metryczka Urzędu
|
URZĄD MIASTA I GMINY NOWA DĘBA
Adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba Konto bankowe: 97 1240 2744 1111 0010 7170 1102 BANK PEKAO S.A. Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, wtorek 8.30 - 16.30 E-mail: gmina@nowadeba.pl Strona internetowa: www.nowadeba.pl |
Osoby odpowiedzialne
|
Opracował:
Elżbieta Gil - podinspektor ds. utrzymania urządzeń komunalnych - 19.12.2004r. Sprawdził: Ewa Rozenbajgier - Kierownik Referatu GKS - 22.12.2004r. Zatwierdził: Wiesław Ordon - Sekretarz Gminy - 29.12.2004r.
Aktualizacja:
Alicja Rydzik - podinspektor ds. utrzymania urządzeń komunalnych - 31.12.2009r.
Alicja Rydzik - inspektor ds. utrzymania urządzeń komunalnych - 02.07.2015r.
|