Kontrast oraz wielkość czcionki

Kamery Online

Aktualności

Program "Dobry start" - 300+ na nowych zasadach

24-06-2021

     Informujemy, że rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" zmieniło zasady naboru wniosków do ww. programu, począwszy od roku szkolnego 2021/2022.

 

     Świadczenie "Dobry start" będzie przyznawał i wypłacał ZUS, a nie – jak dotychczas – gmina.

 

     Wnioski na rok szkolny 2021/2022 będzie można składać w terminie od 1 lipca 2021r. do 30 listopada 2021r. wyłącznie elektronicznie:

- przez portal informacyjno - usługowy Emp@tia,

- przez bankowość elektroniczną,

- przez portal PUE ZUS.

 

     Świadczenie "Dobry start" będzie wypłacane przez ZUS wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Lista aktualności