Koniec z ruchem wahadłowym i korkami, ciągnącymi się kilometrami zwłaszcza w godzinach tzw. szczytu komunikacyjnego. Inwestycja prowadzona przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad właśnie się zakończyła.
Przypomnijmy: w ramach zadania za ponad 1,5 mln zł wykonany został nowy nadbeton płyty pomostu, izolacja płyty pomostu, nawierzchnia na jezdni i chodniku oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu. - Prace remontowe były konieczne do wykonania, z uwagi na uszkodzenia nawierzchni jezdni, urządzeń dylatacyjnych, nawierzchni kap chodnikowych i innych elementów wyposażenia elementów obiektu, tj. bariery, gzymsy oraz ubytki betonu. Celem remontu było odtworzenie stanu pierwotnego mostu, a nie zmiana istniejących parametrów obiektu. Prace przyczynią się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego - tłumaczyła Joanna Rarus z rzeszowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Wykonawcą inwestycji był Primost Południe sp.z o.o.- lider konsorcjum i Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - partner konsorcjum.
PR